gegemuk menghantui diri..adus

b4 ni de la aku lepak umah kkak aku kat PJ..aku msuk umah trus die ckp..
eh,nape kamu gmuk sgt ni,dh mcm zmn2 scola dlu je?
aku dgn muka tabah n redha ckpla..eh,baju ni besar kot..lallaala (tipu je)
aku ckp la,entahla aku termakan ibu lemak kot..aku enjoy mkn la skrg ni..
dpt2 lak dkt dgn mamak..roti naan,ns cmpur n teh trik..uishh,susah nk tinggl tu..
terbaru..dh banyak la aku wat kbajikn..jd sponsor baju3 bg adik aku..disbbkn ukuran badan
yg bertambah,dgn itu ter xmuatla baju2 yg ade..aku dgn rasmi nye mendermakn sume nye
kpd mereka yg lbh memerlukn..iskiskisk..
tp de lak satu azam baru..aku nk turun serba sdikit yg blehla sbb de tawarn kkak aku bg..
nk tau pe aku wat skrg ni?hihi..tungguuuu

1 comment:

  1. haa?? buat pe tu? nak tau nk tau..ala kan blog ni utk kita kongsi ramai2..masing2 share..citer la..:PP xpn nnt private msg eh? :P

    ReplyDelete